דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


7 טיפים על הידוק עור רפוי לאחר הריון 

מאת    [ 11/02/2016 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 6448 פעמים ]

מזל טוב, נולד לך תינוק. חשבת שהבטן תחזור לקדמותה לאחר הלידה, אבל במקום זה יש לך עור רפוי בבטן. איך את מחזירה את הבטן חזרה לכושר ונפטרת מהעור הרפוי בבטן? אלה הטיפים שלנו שיעזרו לך להדק את הבטן בחזרה.

 לרדת במשקל לאט

אם את רוצה להפוך את בטנך למוצקה יותר, תצטרכי לאבד שומן גוף. את משתוקקת קרוב לוודאי להסיר ממך את משקל התינוק העודף, אך כדאי לוודא שאת עושה זאת בצורה בריאה. ירידה מהירה במשקל רק מוסיפה לבעיית העור הרפוי, כי כך תאבדי שומן ושרירים העוזרים לבטן לשמור על צורתה. העור שלך זקוק לזמן כדי להסתגל לצורתו החדשה כאשר את מאבדת משקל. אם תעשי זאת מהר מדי, את עשויה בסופו של דבר להישאר עם יותר עור רפוי. יש לאפשר לעור שלך זמן כדי להחזיר את גמישותו. המלצתנו היא להסיר סביב 1-2 ק"ג בשבוע.

 סיבולת לב ריאה

את לא יכולה להפחית או לשרוף שומן רק מתחום אחד מגופך. כשאת שורפת שומן, את שורפת אותו מכל צד בגוף. פעילות אירובית היא הדרך להחזיר את הבטן בחזרה לכושר. המלצתנו: לבצע סוג של פעילות אירובית במשך 20 דקות לפחות, 3 עד 5 ימים בשבוע.

 חלבון

אם את מעוניינת לבנות שרירים, רצוי ביותר לצרוך חלבון. לא רק שהוא טוב לצמיחת שריר, הוא גם מכיל חומרים מזינים חשובים המסייעים לעורך, כגון קולגן. כמות החלבון המומלץ לצרוך תלוי במשקל שלך ובאופן הפעילות הגופנית שאת עושה. רוב הנשים זקוקות לסביב 50 גרם חלבון ביום. אם את פעילה יותר, ייתכן שיהיה עליך לצרוך יותר.

 קרם ועיסוי

השתמשי בקרם על עורך המכיל קולגן, כמו גם ויטמינים E, A, C ו- K העוזרים להתמצקות של עור רפוי. בעת מריחת הקרם עסי את עורך. העיסוי ישפר את זרימת הדם לאזור, ויסייע לעור להיראות מוצק. נסי לעסות את הקרם לכל העור הרפוי פעם או פעמיים ביום.

 אימון חוזק

כמה אימוני כוח צריך לעשות עם עור רפוי? אימון כוח יעזור לך לשפר את טונוס השרירי וייתן יותר לשריר הרזה שלך. ככל שתשרפי יותר קלוריות השריר יגדל. מלבד זאת, אימוני כוח ישפרו את הרכב הגוף (אחוז שריר רזה בשומן הגוף). שיפור הרכב הגוף שלך, יפחית שומן לא רק לאורך המותניים שלך, אבל בכל גופך.

 פילינג

רוצה דרך קלה להדק עור רפוי? נסי פילינג. קרצפי את הבטן עם גרגירים של פילינג בכל פעם שאת נכנסת למקלחת. פילינג מסייע לשיפור ולחידוש זרימת הדם, בריא יותר, ועושה את העור ליותר אלסטי. תני לו הזדמנות!

 מים

יש כל כך הרבה סיבות טובות לשתות מים. מים יעזרו לעורך להיות יותר אלסטי ולגופך לשרוף קלוריות ביעילות רבה יותר. נוסף על כך, זה עוזר להפחית החזקת מים באזור הבטן, אשר עשויה להפוך את המראה של עורך לרפוי ופחות מורגש. אם עדיין לא שותה הרבה מים, הנה סיבה טובה להתחיל.

 קרשים

נשים רבות מנסות להחזיר את בטנן חזרה לכושר על ידי עשיית כפיפות בטן. זה בסדר לבצע כפיפות בטן, אבל אי אפשר להסתפק בהן כדי להדק עור רפוי. קרשים הוא תרגיל איזומטרי שהבטן שלך תחזיק אותו. תהליך זה של שאיבה ונשיפה יעשה פלאות לבטן שלך. התחילי עם 2 או 3 קרשים והחזקתם במשך 15 שניות. 

מאמי קר (mommycare) - מובילים במוצרים טבעיים לאם ולתינוק. מבחר מוצרי מאמי קר לבחירתך




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב